Archívum
-
Gazdaság & Társadalom, 17. (35.) évfolyam, 2. szám (2024)
- 005-035 | HERCEG Balázs – PINTÉR Éva: A természeti erőforrások egyenlőtlen regionális eloszlása. Fókuszban az EU villamosenergia-termelési lehetőségei és korlátai
- 037-065 | BARTELT, Cedric – RÖSER, Alexander Maximilian: Artificial intelligence as a catalyst for sustainable business innovation: Perspectives from finance and marketing
- 067-090 | TEVELY Titanilla Virág – PAPP-VÁRY Árpád Ferenc: Sötét irodalmi turizmus Európában: Világháborús és hidegháborús irodalmi művek, mint turisztikai vonzerő
- 091-108 | NÁHLIK András – BAZSÓNÉ BERTALAN Laura – POLGÁR András: Szakirodalmi áttekintés a felsőoktatási intézmények környezeti fenntarthatóságáról, avagy fókuszban a jó gyakorlatok
- 109-134 | MUCHA László – HUKNÉ KISS Szilvia – VÁMOSI Tamás – ZARÁNDNÉ VÁMOSI Kornélia: A TDK kihívásai a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán: Miként lehetne motiválni a hallgatókat a részvételre?
- 137-141 | ROBATIAN, Mohammad Reza – STEIN, Dirk: Anforderungsanalyse an ein (KI-basiertes) – skalierungsfähiges Betriebsmodell der Fertigungsindustrie in der digital vernetzten Wirtschaft
- 143-146 | KELEN Andrea: Egészségügyi szektor átfogó ismertetése a szervezeti struktúrától az életpályamodellig
-
Gazdaság & Társadalom, 17. (35.) évfolyam, 1. szám (2024)
- 005-027 | LÁZÁR Richárd – CSIPKÉS Margit: A Standard & Poor’s 500 tőzsdei index alakulása az elmúlt 5 évben
- 029-047 | YANG, Liqiao: Dynamic interactions among exchange rate, natural gas demand, production in manufacturing and battery industry export – evidence from Hungary
- 049-067 | MARTOS János András – SZABÓ Zoltán: Együttműködési lehetőségek a marketing területén szálloda-fürdő komplexumok esetén
- 069-096 | BENCSIK Győző – PATAKI László: Az öngondoskodás szerepe a hazai nyugdíjrendszer fenntarthatóságában
- 097-112 | HOSCHEK Mónika – SZÓKA Károly: A pénzügyi kultúra és a tudatosság szintjének felmérése a Soproni Egyetem hallgatói körében – A 2022. évi kérdőíves kutatás eredményeinek bemutatása
- 115-121 | TEICHERT, Laureana: Integrating Digital Trends into Candidate Journeys and Employer Branding: A Book Review
- 123-129 | FIRAT, Şahin: Business Development – Processes, Methods and Tools | (Book Review)
- 131-133 | KRIZA Máté: Handbook of the circular economy: Transitions and transformation : Book review
-
Gazdaság & Társadalom, 16. (34.) évfolyam, 4. szám (2023)
- 005-019 | SIKLÓSI Veronika – SZÉLES Zsuzsanna: Gondolkodjunk fenntartható elvek szerint globálisan és cselekedjünk helyben, avagy jó gyakorlati példák a bankszektorból
- 021-046 | KLEIN, Norbert: Lead agile with goals. The OKR method – application in a savings bank
- 047-065 | BENABED, Anis: The patterns of internationalization and business process outsourcing (BPO) as keys of business internationalization for multinational companies
- 067-092 | SAMIR, Zouhair – PAPPNÉ VANCSÓ, Judit: The challenges facing rural population and the potential of sustainability of rural development in Morocco
- 093-120 | LENTI, Attila: Agroforestry: An agroecological practice in the light of Ecological Economics
- 123-126 | BARTELT, Cedric: Generative Artificial Intelligence in Marketing: A Theoretical Perspective on Modern Marketing Processe
- 127-132 | MERTEN, Patricia Carola: Das Krankenhaus-MVZ Planung, Aufbau, Betrieb
-
Gazdaság & Társadalom, 16. (34.) évfolyam, 3. szám (2023)
- 005-016 | MIKÁCZÓ, Andrea – DIÓSSI, Katalin: The Response of Higher Educational Institutions to Sustainability Challenges in Hungary
- 017-032 | ZÖLLNER, Rita – SZABÓ, Zoltán: The Role of Management in Nurse Recruitment - A Comparative Literature Review
- 033-046 | SEREG Nikolett: A jelenérték számítás pontatlanságának numerikus vizsgálata
- 047-068 | CSORBA László – BÁN Szabina: A személyes értékek változása egyetemisták családjainak három generációjában: a közösségi kohézió fellazulása
- 069-088 | GULYÁS Rebeka – SPICZKI Zoltán: Hogyan alakítja át világunkat a metaverzum?
- 091-094 | OTHMAN, Nechirvan: Knowledge Management in Theory and Practice
-
Gazdaság & Társadalom, 16. (34.) évfolyam, 2. szám (2023)
- BARTALOS, Éva:
Corporations’ Adaptation of Green Strategies in the EU: Transformation of Oil and Gas Companies - AMAN, Eliyas Ebrahim – OMER, Amana – PAPP-VÁRY, Árpád Ferenc:
Tourism Marketing & Economic Sustainability of Tourist Destinations: Perspectives of Bale Mountains National Park - PALANCSA Attila:
A klímaváltozás hatása Skandinávia síturizmusára - WIDJOJO, Rosita – MANURUNG, SISKA Purnama – ASLAMIAH, Ayu Hidayah – JOLIE, Angelica:
Uncovering the Influence of Marketing Strategies on Menstrual Health Management During Covid-19 in Indonesia - PAKAI, Dorottya – OBÁDOVICS, Csilla:
Ageismus unter den Studenten: innen in der österreichischen undungarischen Grenzregion - TRAN Thi Thuy Sinh:
The Essential Guides for Comprehending Digital Marketing (Book Review) - SADRUL Islam Sarker:
Sustainability Management (Book Review)
- BARTALOS, Éva:
-
Gazdaság & Társadalom, 16. (34.) évfolyam, 1. szám (2023)
- BARTÓK István János:
Tőzsdei vállalatok felkészültsége a nem pénzügyi jelentések területén - DEBRECENI János – FEKETE-FROJIMOVICS Zsófia:
A reziliencia értelmezési kereteinek és lehetséges vizsgálati módszereinek összefoglalása a turizmusban - SALLAI, Dóra:
Assessing Global Competitiveness: A Comparative Analysis of Financial Institutions Development through the Global Competitiveness Index - PAULOVICS, Ágnes:
Assessing User Privacy Concerns in the Wearable Tech Industry - NÉMETH Erzsébet – KÁLMÁN Botond Géza:
A 12-14 éves gyermekek pénzügyi személyiségének duális megközelítése egy négyéves vizsgálat alapján - PORZSOLT Péter:
Amit tudni lehet az egészségműveltségről (könyvismertetés)
- BARTÓK István János:
-
Gazdaság & Társadalom, 15. (33.) évfolyam, 4. szám (2022)
- ARBTER, Alexandra:
Work from anywhere – How to manage remote teams - REMÉNYI Andrea:
Fenntarthatóság és design kapcsolata a hazai bútorgyártásban - LUKÁCS Rita – SZEBERÉNYI András – PAPP-VÁRY Árpád:
A környezettudatos életmódhoz való hozzáállás budapesti egyetemi hallgatók körében – a vásárlási döntéseik és a hulladékkezelés tükrében - PRÉGLER Krisztina – KOVÁCS Tamás:
Elsőéves egyetemisták pénzügyi tudása és attitűdje - AMBERG Nóra – GYENGE Balázs – LEHOTA József:
Kozmetikumvásárlók szegmentálása az üzletekben történő kozmetikumok vásárlását befolyásoló tényezők alapján - JÁMBORI Zsuzsanna:
Fenntartható jelen vagy bizonytalan jövő (könyvismertetés)
- ARBTER, Alexandra:
-
Gazdaság & Társadalom, 15. (33.) évfolyam, 3. szám (2022)
- IONESCU Astrid – TÓTH Dorina Anikó – KERESZTES Gábor:
A home office és a távmunka megítélésének vizsgálata a munkáltatói és munkavállalói attitűdök alapján - KOLNHOFER-DERECSKEI Anita – REICHER Regina Zsuzsánna – HAUBER György – MAJLÁTH Melinda:
A fenntartható fejlődés fogalmának hétköznapi értelmezése és összevetése a tudományos definícióval - BEDNÁRIK Éva – JÁMBORI Zsuzsanna – TAKÁTS Alexandra:
Körforgásos gazdaság szemléletének megjelenése a hazai erdőgazdálkodási gyakorlatban - NÉMETH Nikoletta – MÉSZÁROS Katalin:
Környezettudatos hulladékgyűjtés Zala megye háztartásaiban - SZEIDL Klaudia:
Vajon az unokáink is ismerni fogják? – Nemzetiségi értékek megőrzésének helyzetképe a hazai lakosság körében - BALÁZS-KALÁSZ Adrienn:
A folyamatszemlélet erősítése az értékteremtésben (könyvismertetés)
- IONESCU Astrid – TÓTH Dorina Anikó – KERESZTES Gábor:
-
Gazdaság & Társadalom, 15. (33.) évfolyam, 2. szám (2022)
- JÄGER, Clemens – AKBAY, Serkan – JÄGER, Tina – LEDWON, Andreas:
Central Bank Digital Currencies – Status quo, evolutions and possible variants of implementation - KACZ Károly – MIKLÓSNÉ VARGA Anita – TROJÁN Szabolcs:
A helyi termelői piacok és a termelők helyzete a rövid élelmiszer-ellátási láncokban - KOVÁCS Erika – NÉMETH Orsolya:
A társadalmi innovációk sikertényezőinek alkalmazási lehetőségei a magyarországi telemedicina fejlesztésekre - MÉSZÁROS Katalin – NYIKOS Bendegúz Richárd:
A neuromarketing elméleti áttekintése és kutatási módszerei - NÁHLIK, András – PANKOTAY, Fruzsina Magda – NÉMETH, Nikoletta:
Recycling of plastics in the European Union – exploring the potential domestic adaptation of best practices from other Member States
- JÄGER, Clemens – AKBAY, Serkan – JÄGER, Tina – LEDWON, Andreas:
-
Gazdaság & Társadalom, 15. (33.) évfolyam, 1. szám (2022)
- KATONA Norbert – SZÓRÁT Dávid Csaba:
Online üzleti modellek összehasonlító vizsgálata az élelmiszer-kiskereskedelemben - HÁRY András – TÓTH Csilla:
Eltérő innovációs ökoszisztémák sajátosságai - OBÁDOVICS Csilla – BRUDER Emese – KULCSÁR László:
A kicsi szép? – A törpefalvak népességdinamikai folyamatai, 1990–2021 - REMENYIK Bulcsú – BENE Zsuzsanna – HORVÁTH Ágnes – BALOGH Andrej – VETRÓ Richárd:
Megarendezvények szerepe a fenntartható turizmusban - SZEBERÉNYI András – LUKÁCS Rita – PAPP-VÁRY Árpád:
A Budapesten tanuló egyetemi hallgatók környezettudatos hozzáállásának vizsgálata - HATOS Hajnalka:
Fenntarthatóság a szakképzésben – két középiskola példáján
- KATONA Norbert – SZÓRÁT Dávid Csaba:
-
Gazdaság & Társadalom, 14. (32.) évfolyam, 3-4. szám (2021)
- SCHMUDE, Thorsten:
Economic disruption as a strategic accelerator: the increased importance of Strategic Alignment in the post-Covid-strategy - LUKÁCS, Rita:
Main dimensions, initiatives, barriers, and international best practices of sustainability in the higher education sector - ČIEFOVÁ, Michaela – BACULÁKOVÁ, Kristína:
University Students’ Perception of Environmental Issues - NYIKOS, Bendegúz Richárd:
Public opinion and influencers on social media: the valuation of their effects by generation Y and Z in Hungary Public opinion and influencers on social media - VITÉZ-DURGULA Judit:
Egészségipari innovatív vállalkozások jellemzői Magyarországon a 2000-es évektől napjainkig - AMBERG Nóra – GYENGE Balázs – LEHOTA József:
Kozmetikumvásárlók szegmentálása a környezet- és egészségtudatosság tényezői alapján - KOVÁCS Zoltán – DUNAY Anna – VINOGRADOV Szergej – NAGY Katalin – ILLÉS Bálint Csaba:
Végzős középiskolások pénzügyi kultúrával és öngondoskodással kapcsolatos ismeretei Magyarországon - TAKÁTS Alexandra:
Az online vásárlási szokások pandémia okozta változásának vizsgálata és fenntarthatósági aspektusa - PATAKI Gábor – ILLÉS Bálint Csaba – SÓTONYI Tamás – DUNAY Anna:
Egy kárpátaljai kistérség társadalmi–gazdasági helyzetértékelése az ukrajnai közigazgatási reform után
- SCHMUDE, Thorsten:
-
Gazdaság & Társadalom, 14. (32.) évfolyam, 2. szám (2021)
- KATITS Etelka – MAGYARI Katinka – VARGA Zsuzsanna – PALÁNYI Ildikó:
A pénzügyi turnaround controlling rendszer alkalmazása a hazai vállalati életszakaszokban - JANDALA Csilla – GÁL Pál Zoltán – BÖRÖCZ Lajos – DARÁZS Fanni:
A turizmus munkaerő-helyzete a pandémia után - NÉMETH Nikoletta – MÉSZÁROS Katalin:
Lakossági attitűd vizsgálat Győr-Moson-Sopron megyében – középpontban a szelektív hulladékgyűjtés és a hulladék újrahasznosítása - SOLDERITS, Thomas:
Artificial Intelligence – The Gamechanger in the Automotive Industry to Counteract Material Shortage in a Crisis and influencers on social media - SZÉKELY Csaba:
A PhD fokozat értéke a gazdálkodás- és szervezéstudományok területén – 30 éves szubjektív visszatekintés
- KATITS Etelka – MAGYARI Katinka – VARGA Zsuzsanna – PALÁNYI Ildikó:
-
Gazdaság & Társadalom, 14. (32.) évfolyam, 1. szám (2021)
- NYIKOS, Richárd Bendegúz:
Consumer Behaviour of Generation Y and Z during the Pandemic: Attitude Change towards Restaurants and Delivery - PAPP-VÁRY Árpád – LUKÁCS Rita:
Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete - GYÖRGY Ottilia – ORBÁN Endre:
Az élelmiszervásárlási szokások átalakulása a Covid-19 első hullámában Romániában és Magyarországon - von der CRONE, Caspar:
Supply of organic soy from EU production for more sustainability - OBÁDOVICS Csilla:
Lovak, lovasok, lovardák – lovasturizmus Magyarországon és a Fertő-tájon
- NYIKOS, Richárd Bendegúz:
-
Gazdaság & Társadalom, 13. (31.) évfolyam, 3-4. szám (2020)
- OBÁDOVICS Csilla:
Vándorló magyarok, avagy mit mutatnak az adatok? - SEIDLER, Gerald:
Industrie 4.0 in Transport und Logistik – Enabler, Hürden und Auswirkungen - NYIKOS, Bendegúz Richárd:
Do Ambassadors Need a Relationship with the Brand or Product? The Study based on the Opinion of a Focus Group - HOSCHEK Mónika – NÉMETH Nikoletta – MÉSZÁROS Katalin:
A magyar lakosság utazási szokásai a COVID-19 első hulláma előtt és után - PAÁR Dávid – PIRGER Tamás:
Civil szervezetek leadership központú megközelítése – a Rotary példája - LAKATOS Péter Levente:
A szervezeti minőség javítása a hatékony működés szolgálatában – különös tekintettel a felsőoktatásra - PANKOTAY, Fruzsina Magda:
Civil szervezetek leadership központú megközelítése – a Rotary példája - NYIKOS Bendegúz Richárd:
Digital Marketing: A Practical Approach
- OBÁDOVICS Csilla:
-
Gazdaság & Társadalom, 13. (31.) évfolyam, 2. szám (2020)
- SZABÓ Imola – LEHOTA József:
„Miért olyan nehéz?” Az egészséges életmódra való áttérés akadályai és a változtatás lehetőségei – szakirodalmi feldolgozás - TATAY Blanka – TATAY Tibor:
A japán gazdasági stagnálás okainak elemzése - MENICH-JÓNÁS Judit:
Az önkormányzatok által működtetett tulajdonosi kontroll megvalósítása - JARRAR, Doa Mazen Fahmi:
COVID-19 Impact on Syrian Refugees Employability in Jordan - ALKHLAIFAT, Osama Khaled Ahmad:
The Impact of Contextual Factors of Silence on Employees’ Satisfaction in the Jordan Ministry of Education - ALKHUDIERAT, Noor Ahmad:
The Extent to Which Multinational Organizations Follow Csr and Adjust Csr Strategy According to Regional Differences: a Comparitve Study Between Nokia and Coca Cola - BOSNYÁK Edit – GÁCSÉR Norbert György:
Recenzió az „AMI VAGYON, AZ LEGYEN IS” – tanulmánykötet a jövedelemadózásról című műhöz (könyvismertetés)
- SZABÓ Imola – LEHOTA József:
-
Gazdaság & Társadalom, 13. (31.) évfolyam, 1. szám (2020)
- SHI, Jiandong:
Sino-US Trade Imbalance and Sino-US Economic Gap - VÖLGYI Katalin:
A dél-koreai közvetlen külföldi befektetések motivációi a V4 országok autó- és elektronikai iparában - ÜNAL, Hakan – OBÁDOVICS, Csilla – BRUDER, Emese:
Detailed Description on the Three Dimensions of Deprivation - SZÓKA Károly:
Controlling kihívások a pandémia (Covid-19) idején – újratervezés és prioritások - PAULOVICS, Ágnes:
Kreativität in der Textilindustrie (könyvismetetés)
- SHI, Jiandong:
-
Gazdaság & Társadalom, 12. (30.) évfolyam, 4. szám (2019)
- HEGEDŰS Mihály:
Az egészségügyi szektor gazdasági helyzetképe és a hálapénz szerepe - MOSER, Martin A.:
Current Controlling Challenges in Small and Medium-sized Companies on the Specific Example of Falling Profits and Accurate Sales Planning in a Family Business - REITERER, Johannes – STRECKER, Karin:
An Examination of the Involvement Level in Purchasing Processes for Non-prescription Pain Relivers in Austria - ALKHUDIERAT, Noor Ahmad Mahmood:
The Level of Corporate Social Responsibility Implementation in all Social Responsibility Aspects in Jordan’s Zain Telecommunication Company - SAMU, István – KULCSÁR, László:
The Process of Re-joining: Reconstruction of Social and Economic Relations between Two Hungarian Villages on Both Sides of the Ipoly River
- HEGEDŰS Mihály:
-
Gazdaság & Társadalom, 12. (30.) évfolyam, 3. szám (2019)
- SZENDI Nikoletta – SZÉKELY Csaba:
A diplomás munkavállalók viszonya a változtatásokhoz - DEBRECENI János – FEHÉR Orsolya – FEKETE-FROJIMOVICS Zsófia:
Vendéglátóhelyek működésének vizsgálata fenntarthatósági Balanced Scorecard segítségével - MÉSZÁROS Katalin – NÉMETH Nikoletta – PAKAINÉ KOVÁTS Judit:
A termelői piacok mint rövid értékesítési láncok marketingkommunikációs kihívásai - SZÉKELY Csaba – KERESZTES Gábor – SZALAY László:
Becslés a döntéshozatalban - TÓTH Tímea Zsófia:
A magyar filmipar mint a kreatív gazdaság mozgatórugója
- SZENDI Nikoletta – SZÉKELY Csaba:
-
Gazdaság & Társadalom, 12. (30.) évfolyam, 2. szám (2019)
- OBÁDOVICS Csilla:
Népesedési folyamatok területi egyenlőtlenségei a Kárpát-medence országaiban - HOANG, Uyen Ton Thanh – TATAY, Tibor:
Attracting Foreign Capital to Viet Nam’s Banking Sector - EGYED, Szilárd:
The Role of Food Co-Shopping with Friends in the Process of Hungarian Youth Becoming Consumers - STOLL, Judit:
Ist klassische Werbung heute noch sinnvoll? Die Rolle von Above-the-Line-Maßnahmen für KMU in der österreichischen Weinwirtschaft. - HORVÁTH Ádám – GYENGE Balázs:
A film mint egyedi szolgáltatástermék szolgáltatásmarketing szemléletű elemzése - MOHÁCSI Márta – FÉNYES Hajnalka:
Karriertudatosság és perzisztencia a felsőoktatási hallgatók körében
- OBÁDOVICS Csilla:
-
Gazdaság & Társadalom, 12. (30.) évfolyam, 1. szám (2019)
- GIBÁRTI Sára:
A globális élelmezésbiztonság megközelítési lehetőségei - NEDELKA, Erzsébet:
Regional differences in welfare and well-being in the European Union - BREUER, Stefan:
Personalbezogene Herausforderungen in der Organisationsentwicklung von KMU - TÓTH Tímea Zsófia:
A szubjektív térérzékelés módszertana és felhasználásának lehetőségei a turizmuskutatásban - HUNJET, Anica – MILKOVIĆ, Marin – VUKOVIĆ, Dijana:
Positioning of University North for the contemporary labour market
- GIBÁRTI Sára:
-
Gazdaság & Társadalom, 11. (29.) évfolyam, 3-4. szám (2018)
- JOÓB Márk:
Az aktuális pénzrendszer társadalmi kockázatai és az állami pénzrendszer koncepciója - KOZMA Norbert – PATAKI László – VAJNA Istvánné TANGL Anita:
A bankszabályozás viselkedés-gazdaságtani megközelítése - TAKÁCSNÉ GYÖRGY Katalin - DOBOS Piroska:
Az adófizetési hajlandóságot befolyásoló tényezők - SEYR, Bernhard F.:
Portfolio Analysis in the Field of Strategic Knowledge Management - KOZMA Dorottya Edina:
A Fenntartható Fejlődési Célok (SDGs) és a GDP közötti kapcsolat vizsgálata - PARAPATITS Zsolt:
A fenntarthatósági indexek értékelése és használhatósági problémái - von der CRONE, Caspar – MAU, Markus – GAULY, Matthias – LANG, Horst:
Ausstieg aus dem Verfahren des Tötens männlicher Küken. Umsetzung und Möglichkeiten, Kriterien und Standards für ökologische und konventionelle Aufzucht - ABDALRAHMAN, Mohammed – FEHÉR, István – LEHOTA, József:
The Influence of Consumer Ethnocentrism on Consumer Purchase Intention of Domestic Food Products - SŐREG Krisztina:
A gazdasági felzárkózás nyomában: Marx hagyatéka a 21. században (könyvismertetés)
- JOÓB Márk:
-
Gazdaság & Társadalom, 10. (28.) évfolyam, 2. szám (2018)
- TÓTH Balázs István – SZABÓ Pál:
A területi tőkén nyugvó fejlesztéspolitika esélyei - HIMPLER, Jean-Pierre:
An Investigation of the Importance of Patents in Academic Entrepreneurship - SZÓKA Károly:
Az új üzleti modell kialakításának feladatai a kontroller számára a negyedik ipari forradalom kihívásaihoz igazodva - CZIRÁKI Gábor:
Műtárgy jellegű könyvgyűjtemény lehetséges szerepe egy öngondoskodási célú, passzívan kezelt speciális portfolióban - MOSER, Martin A.:
Statistical Process Control (SPC) as an Instrument for Generating Competitive Advantages - TÓTH Balázs István:
Dinamizmus a közgazdasági „széleken”: a heterodox közgazdaságtan újraéledése (könyvismertetés) - KOVÁCS Brigitta:
Ipar 4.0 – Vállalkozói szellem és strukturális változások új digitális környezetben (könyvismertetés)
- TÓTH Balázs István – SZABÓ Pál:
-
Gazdaság & Társadalom, 10. (28.) évfolyam, 1. szám (2018)
- TÓTH Gábor:
Az aszimmetrikus információ problematikája, számviteli vonatkozásai - SZABÓ Tamás – OBÁDOVICS Csilla:
A közszolgáltatások szerepe a területi versenyképességben - LÁSZLÓ Gyula – SIPOS Norbert:
A göteborgi szociális csúcstalálkozón kihirdetett Szociális Pillérek magyarországi megítélése - WIDJOJO, Rosita:
A Comparison of the Cooperative Structure in Indonesia and Hungary - FRANG Gizella:
Stratégiai jövőkép a rendszerváltás időszakának sajtójában Magyarországon
- TÓTH Gábor:
-
Gazdaság & Társadalom, 9. (27.) évfolyam, 3-4. szám (2017)
- PATAKI László – GYURCSIK Petronella:
Pénzügyi tervezés teoretikus és empirikus megközelítése a finanszírozás és a tőkeszerkezet kontextusában - FÜSTÖS, Hajnalka:
Amendments of the requirements of own funds and the adequacy of the Hungarian banks in recent years - PETSCH, Victoria:
An Analysis of Requirements in Risk Management in Austrian Banks for Academic Application: A Mixed Methods Study - KAPFENBERGER-POINDL, Ursula:
Selflessness and management – an antagonism? - KOLOSZÁR László – PANKOTAY Fruzsina Magda:
Lean eszközök a KKV-k fejlesztésében - HARNOS László:
A magyar lakáspiaci trendek alakulása a 2008-ban kirobbant gazdasági válság után - TURZAI-HORÁNYI Beatrix – DUNAY Anna:
A magyarországi egymárkás autókereskedések életciklusainak összehasonlító vizsgálata - KAJDI László:
Urbanizáció és migráció Kínában - NEDELKA, Erzsébet:
Economic Crises – Risk Factors, Management Practices and Social Impacts (Book Review) - RAFIEI, Arman:
Risk Analysis for Islamic Banks (Book Review)
- PATAKI László – GYURCSIK Petronella:
-
Gazdaság & Társadalom, 9. (27.) évfolyam, 2. szám (2017)
- SASS, Magdolna:
Catching-up opportunities for East Central Europe in the era of global value chains - BUDA Gabriella – LEHOTA József:
Az internetalapú közösségi gazdálkodás formái - NÉMETH Nikoletta:
Az éghajlatváltozáshoz történő mezőgazdasági alkalmazkodás meghatározó tényezőinek vizsgálata Győr-Moson-Sopron és Vas megyékben - KATITS Etelka – PATYI Balázs:
A nyugat-dunántúli régió összehasonlító elemzése a pénzügyi kockázati faktorok azonosításával - ALPEK B. Levente – TÉSITS Róbert:
A foglalkoztathatóság fogalmi kerete és dimenziói Magyarországon - SOÓS Balázs:
Stratégiai kezdeményezések és programok (könyvismertetés) - MUST Katalin:
Lakossági bankügyletek (könyvismertetés)
- SASS, Magdolna:
1-25 a 102-ból/ből
Következő