Évf. 6 szám 1 (2024): Pedagógiatörténeti Szemle
- 004-004 | Csepregi Zoltán – Ugrai János: Szerkesztői bevezető
- 005-027 | Csepregi Zoltán: Evangélikus iskolázás Magyarországon a korai újkorban
- 028-037 | Kónya Péter: Az eperjesi evangélikus szellemi központ a 17. században
- 038-061 | Durovics Alex: Adalékok és adatok az ágostai hitvallású líceumok diákságáról (1790-1850)
- 062-075 | Ugrai János: Az evangélikus iskolázás jellegzetességei a 19. század közepi akadémikusok példáján keresztül
- 076-085 | Karády Viktor: Az evangélikus értelmiségképzésről és „túliskolázásról” a dualista Magyarországon
- 086-100 | Csermelyi József: A soproni evangélikus teológiai akadémia önképzőkörének története a kezdetektől az 1867. évi újjászerveződésig
- 101-116 | Rébay Magdolna: Evangélikus gimnáziumok szerepe a főnemesek oktatásában a dualizmus korában – hét intézmény összehasonlító elemzése
- 117-133 | Nagy Péter Tibor: Az empirikus történetszociológia lehetőségei az 1918 előtti magyarországi evangélikus iskolázás és iskolázottság elemzésében
- 134-142 | Kertész Botond: A budapesti evangélikus „menekült teológia”, 1919–1923
Megjelent:
2024-09-30